Zorg thuis

Vérian levert een breed pakket aan zorg en ondersteuning thuis en dicht bij huis. We kijken gericht hoe we cliënten kunnen helpen. We gaan hierbij uit van de mogelijkheden en zelfstandigheid van de cliënt. Het gebruik maken van de inzet van hulpmiddelen, zorgtechnologie, mantelzorgers en voorzieningen in de wijk zijn daarbij belangrijk.

De wijkteams kunnen de cliënt ondersteunen bij:

  • in en uit bed gaan;
  • wassen, douchen, en aankleden;
  • toiletgang;
  • aanbrengen van prothesen en steunkousen;
  • zuurstof toedienen;
  • injecties geven en/of leren zelf te injecteren;
  • wondverzorging;
  • begeleiding in een palliatieve fase;
  • en bij vele andere hulpvragen.

Daarnaast werken wij nauw samen met onze specialistische teams. Daarover leest u meer op deze pagina.

Samenwerking

Een goede en open samenwerking met de eerste- en tweedelijns zorgverleners is van cruciaal belang om goede zorg te kunnen verlenen aan de cliënt. Daarom willen wij de communicatielijnen zo kort mogelijk houden en kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met onze Verwijzerslijn: (055) 2002 802. Dit telefoonnummer is 24/7 bereikbaar.

Direct zorg regelen

Als zorgprofessional vraagt u direct zorg aan voor uw cliënt door te bellen met onze Verwijzerslijn: (055) 2002 802.

Hoogwaardige kwaliteit

Vérian staat voor hoogwaardige kwaliteit. Kwaliteit van zorg voor de cliënt en kwaliteit van en voor de medewerkers. Kwaliteit van zorg is voor ons het voldoen aan de verwachtingen van de cliënt, binnen de doelstellingen van de organisatie. Vérian is zich ervan bewust dat geen cliënt hetzelfde is en wensen en behoeften voor elke cliënt anders kunnen zijn. Dat maakt dat we steeds met de cliënt overleggen wat voor hem of haar belangrijk is. Zorg voor kwaliteit is binnen Vérian ieders zorg.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie Nederland
Thuiszorg Vérian is gewaardeerd op ZorgkaartNederland.

Waar bent u naar op zoek?