De klachtenfunctionaris
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht door de zorgverlener, dan kunt u de klacht voorleggen aan de onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris binnen Vérian. De klacht kan zowel schriftelijk als telefonisch worden ingediend.
Postadres:
Vérian t.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 1032
7301 BG Apeldoorn
E-mail: klachtensecretariaat@verian.nl
Telefoon: (088) 126 3 126
De volgende punten zijn belangrijk als u een klacht indient:
- Vermeld duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer waarop u te bereiken bent;
- U kunt tot één (1) jaar na de gebeurtenis waarover u een klacht heeft een klacht indienen.
- De klacht gaat over Vérian als zorgaanbieder of over het werk/de houding van de medewerker(s) van Vérian;
- Uw klacht is niet eerder ingediend en toen ongegrond verklaard;
- Uw klacht wordt binnen zes (6) weken, of in overleg met u uiterlijk binnen tien (10) weken behandeld.