Dag en nacht bereikbaar zijn is voor iedere zorgorganisatie essentieel. Echter is dit niet altijd te bewerkstelligen en is het daarnaast erg kostbaar. Wij bieden daarom 5 diensten aan om zorgorganisaties verder te helpen.
Home > Zorgprofessionals > Zorgcentrale
Dag en nacht bereikbaar zijn is voor iedere zorgorganisatie essentieel. Echter is dit niet altijd te bewerkstelligen en is het daarnaast erg kostbaar. Wij bieden daarom 5 diensten aan om zorgorganisaties verder te helpen.
De Vérian Zorgcentrale is een professionele telefoondienst waar 24 uur per dag, 7 dagen per week, professioneel opgeleide verpleegkundig centralisten bereikbaar zijn. De Vérian Zorgcentrale is te bereiken op (088) 126 3 126.
Uw cliënt woont veilig en zeker thuis met behulp van de personenalarmering. Een eenvoudig apparaat thuis helpt om uw cliënt, maar ook familie, buren en mantelzorgers rustiger te kunnen laten slapen. Met één druk op de knop spreekt uw cliënt met een verpleegkundige.
Medicatieveiligheid is een prominent onderwerp van de zorg. Uw medewerkers moeten zich veilig voelen bij het toedienen van medicatie aan uw cliënten. Met een slimme app en onze verpleegkundigen kunnen wij de dubbele controle op de medicatie realiseren.
Veilige toegang tot de woning van uw cliënt is een grote uitdaging. Normale sleutelkluisjes zijn vaak niet veilig genoeg of onhandig in het gebruik. Met ons concept hebben uw medewerkers veilig toegang met een simpele app op de smartphone.
Uw cliënten hebben vaak ondersteuning nodig bij het aanreiken van de medicatie. Met de Medido is dat niet langer nodig. Wij helpen organisatie met de introductie van de Medido en staan borg voor adequaat toezicht. U kunt deze dienst zelfs break even aanbieden.
Dag en nacht bereikbaar zijn is in zorg essentieel. Echter is een 24/7-bereikbaarheid een dure post. De Vérian Zorgcentrale is een professionele telefoondienst waar 24 uur per dag, 7 dagen per week, professioneel opgeleide verpleegkundig centralisten bereikbaar zijn. Uw cliënt merkt geen verschil, omdat de zorgcentralist de telefoon met uw naam opneemt. Het gesprek wordt afgehandeld volgens uw protocollen en maatstaven. Er zijn verschillende opties voor uw bereikbaarheid: bijvoorbeeld alleen nachten, avonden, weekenden of een combinatie hiervan.
Vérian staat voor hoogwaardige kwaliteit. Kwaliteit van zorg voor de cliënt en kwaliteit van en voor de medewerkers. Kwaliteit van zorg is voor ons het voldoen aan de verwachtingen van de cliënt, binnen de doelstellingen van de organisatie. Vérian is zich ervan bewust dat geen cliënt hetzelfde is en wensen en behoeften voor elke cliënt anders kunnen zijn. Dat maakt dat we steeds met de cliënt overleggen wat voor hem of haar belangrijk is. Zorg voor kwaliteit is binnen Vérian ieders zorg.
Vragen? Bel of mail ons. We zullen
u zo spoedig mogelijk te woord staan.